čtvrtek 28. srpna 2014

Kopytník!

Už dlouho se marně snažím koupit sazenice kopytníku evropského.
Je to úžasná stálezelená stínomilná rostlina, která vytváří souvislý koberec.

zdroj www.prirodakarlovarska.cz

V zahradnictvích v blízkém i vzdálenějším okolí (a že jich není málo) jsem neměla štěstí. Pár příležitostí k nákupu jsem našla na netu prostřednictvím zahradnických e-shopů, ale problém byl v ceně. Rostlinku v květináči 7x7 cm za 80,- Kč nejsem ochotná koupit. Asi dvakrát jsem narazila i na lacinější, ale vzhledem k tomu, že mám s touto formou nákupu neblahé zkušenosti, radši jsem to vzdala.

Až včera při procházce se psem se na mě usmálo štěstí. V lese v příkopu, kousek za domem, jsem ho objevila. Takže dnes, vyzbrojená lopatkou, jsem si opatrně dva trsy odkopla.


 Tak to je on! Asarum europaeum.





Krása ranního lesa...

Žádné komentáře :

Okomentovat