středa 28. ledna 2015

Úlovek

Z poslední návštěvy bazaru jsem si přinesla i tuto skleněnou "vázu".
Připomíná mi (nakousnuté) jablko .

Zatím jsem do ní umístila svíčku, ale bude pěkná i s trochou vody a plovoucími květy.
Nebo jako miniskleníček s několika sukulenty.
Nebo....
Využití si rozhodně najde.

Podle majitele bazaru pochází ze zkrachovalého květinářství, takže asi bude určená k dekoracím všeho druhu.
Cena: 30,- Kč!


Bazary, vetešnictví, antiky nebo secondhandy na mě působí jako magnet.
Mám ráda ten pocit, kdy mezi hromadou veteše vykutám "poklad".
I když ho za něj v mnoha případech považuju jen já...


2 komentáře :

  1. Jani, prvně Ti opožděně blahopřeji k narozeninám a přeji vše nej, nej, nej a hlavně hodně zdravíčka a štěstíčka. Dárečky jsi dostala moc pěkné.
    Váza je parádní a cena přímo suprová. Byla by škoda ji tam nechat.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, děkuji za přání. V bazaru na mě ovšem nečekala jen váza... Ale to až příště. Měj se fajn!. J.

    OdpovědětVymazat