čtvrtek 4. června 2015

Pažitka

Kvete prostě všechno...!



2 komentáře :

  1. Jani, pažitka kvete moc pěkně. Mám ji na několika místech, dokonce jsem ji nasadila i mezi kytičky.
    Ve středu mi přivezl pán kytičky. Vše už je zasazeno a vypadá, že to poroste, tedy jen u rebarbory nevím, je stále nějaká zvadlá.
    Jani měj se krásně, přeji prima víkend a děkuji za odkaz na kytičky. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, s rebarborou mám podobnou zkušenost.
    Koupila jsem na trhu malou sazenici se třemi listy a doma vypadala, že je v posledním tažení. Tak jsem jí přesadila do většího květináče (byla v kelímku od velkého jogurtu...), prolila a ještě posadila do hluboké misky plné vody. Do rána byly listy krásně rozvinuté, pevné a lesklé. Zatím jí držím v polostínu a chystám jí místo v kuchyňské zahrádce.
    Ráda okouknu tvoje nové přírůstky!
    Měj se fajn. J.

    OdpovědětVymazat