pondělí 13. října 2014

Neděle motoristická

Nádherná slunná říjnová neděle.

Naši muži mají tento víkend poslední trialové závody.
S dcerou jsme přislíbily účast na nedělním závodě družstev (prestižní kategorie otec-syn).

Dopoledne sedáme do auta a míříme na Vysočinu, do Šiklova mlýna.
Nádherné, sluncem zalité podzimní scenérie.

V Humpolci najíždíme na D1. A po pár kilometrech končíme v uzavřeném(!) opravovaném pruhu s pneumatikou na cucky.
Moje noční můra od chvíle, kdy jsem dostala řidičák. Já sama, dálnice, defekt.

Třeštím oči na tu spoušť, přemýšlím, jestli mi někdo zastaví a pomůže. Jako ve snu ke mě tím uzavřeným pruhem pomalu couvá dodávka. Z ní vystupuje mladý Slovák a nabízí pomoc. Kolo vyměnil, všechno zkontroloval, mě uklidnil, navedl mě zpátky do pruhu a odjel...
Asi jsem včera potkala anděla.

Do cíle jsme dorazily v pořádku, stihly jsme poslední kolo závodu.

Skutečně ohromný areál Šiklova mlýna byl po sezóně příjemně prázdný, závod měl komorní atmosféru.
Většina sekcí byla vymezená v údolí potoka u westernového městečka. Krásné prostředí, úžasné počasí.

Naši závodníci skončili ve své kategorii čtvrtí!




                                                                                   Nedělní "suvenýr"

Žádné komentáře :

Okomentovat