čtvrtek 7. května 2015

Albín


Čas od času mě maželova maminka překvapí s nějakou rostlinou, semínky, cibulkami nebo hlízkami.
Naposledy jsem od ní (kromě jiného) dostala dva oddenky "bílé" bohyšky 'White Feather'.



Bohyška je při rašení smetanově bílá, později by měla zezelenat.
Vhodné stanoviště je ve stínu.
Umístění do záhonu jsem nechtěla riskovat - před slimáky jsem to radši pojistila květináčem  na tarasu schodiště.
Asi bude pár sezón trvat, než se rozroste do pěkného trsu jako na obrázku níže...

P.S. Nemáte někdo s tímto kultivarem zkušenost?

2 komentáře :

  1. Jani, ta bohyška je suprová. Škoda, že takovou krásnu na zahradě mít nemůžu , chybí mi potřebný stín.
    A slimouši ti mě pěkně štvou, už začínají jejich nájezdy. Já měla dokonce oslzlaný lupinus až úplně nahoře. Letos jsou slimouši nějací prďaví, ale už jsem jich spoustu ulovila .
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nemám zkušenost a ani jsem se s tímto kultivarem ještě nikdy nesetkala... Zvláštní kousek, ať se mu u Tebe daří :-)

    OdpovědětVymazat