úterý 12. května 2015

"Skleníčky"

Vím, že to není žádná krása.
Ale svůj účel PET láhve plní dokonale.
Kolem popínací konstrukce, kde rostou dva plaménky, jsem vysázela čerstvé sazeničky popínavek vypiplaných ze semínek.
Moc mi jich nevzešlo, proto má každá svůj privátní "skleník". Jednak dobře dorostou, jednak si na nich nikdo nepochutná...

Na severní stranu domu k hlavnímu vchodu jsem zasázela begónie a už tu kvete i maminčina fuchsie na kmínku.
Letos poprvé jsem si begónie vypěstovala z hlíz, což oproti semínkům proběhlo bez problémů:-)

Dnes nás čeká krásný den, užívejte si!


1 komentář :

  1. Jani, taky se na PET skleníčky chystám. Letos mi něco úplně zrušilo bílé lilie, takže ostatní kytičky umístím do PETEK. Nebude to vypadat moc pěkně, ale třeba je nesežerou slimoši.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat