neděle 5. července 2015

Rozpálená zahrada

Slunce pálí jak o život a zahrada žhne i na zastíněných místech.

My to přežíváme v bazénu a záhony ráno i večer zalívám a zalívám...
A to je asi tak nejnáročnější činnost, kterou v tomhle počasí zvládám:-)
 Bylinky pěkně poskočily, bazalka rozkvétá.
 Surfinie v barvě noci...
 ... si rozumí s právě kvetoucí slézovou růží.
Vpravo modrý rozrazil.
 Kohoutek věncový a detail ze závěsného koše - million bells a vějířovka v tónech žluté.
 Nestařec.
 Pohled do stínu - nohatá darmera a rododendron, který čeká na zasazení.
Napravo detail poupat begónií.
 Hortenzie si dávají načas...
 Zase jiné barvy na jižním záhonu.
 Fascinující tvary květů monardy - připomínají mi malé ohňostroje...
Floxy voní, až z toho může rozbolet hlava.
 Monarda dvoupatrová...:-)
Počítám, že lilie dnes rozkvete.
Vlevo záhon pod terasou, kam jsem loni zasadila třezalku kalíškatou.
Vpravo detail ze žlutého záhonu v lesním pokoji.
Symbióza kontryhelu s tavolníkem...

Chladťe se, doplňujte tekutiny a užijte si prodloužený víkend ve zdraví!


1 komentář :

  1. Ahoj Jani, překrásná záplava kytiček a barev. Ta tmavá surfinie a slezová růže se mi moc líbí.
    Děkuji za ponaučení..... já myslela, že je jen třezalka tečkovaná a ona je i kalíšková. Musím říct, že se mi zamlouvá, budu se muset po ní podívat.
    Jinak hortenzie si i u mě dává na čas, dokonce i floxy pomaloučku začínají rozkvétat. Ale některé lilie už pro změnu odkvétají.
    Jani, měj se moc krásně a užij si dnešní sváteční den. Jana

    OdpovědětVymazat