pondělí 6. července 2015

Zelenina

Ve dvou vyvýšených zeleninových záhonech to momentálně vypadá celkem slibně.
Mezi pěstitele užitkových plodin se řadím čerstvě a zatím pořád experimentuji, čemu se bude u nás dařit.
Po loňské zkušenosti jsem letos zasadila víc sazenic rajčat i salátu.

Taky jsem si vysela semínka ředkviček, červené řepy, mangoldu, majoránky a měsíčku.
Kromě majoránky vzešlo všechno, jen trochu jinak, než jsem měla v plánu.
Čerstvě osetý záhon s pečlivě označenými řádky jsem po půl hodině našla úplně rozhrabaný.
Štěně našlo ideální plochu k hraní...
Takže jsem všechno znovu uhladila a s napětím čekala, co a kde vyroste. Mám teď takový velmi smíšený zeleninový záhon...
 mangold
 žluté maliny, cherry rajčátka
 měsíčky a hrášek, trhací salát dubáček
cuketa
 směs salátů

Žádné komentáře :

Okomentovat