čtvrtek 10. března 2016

Přípravy

Zahrádkáři  už jsou nějakou dobu zahrnuti nabídkou jarních lákadel na každém kroku.

Také jsem neodolala a kromě nutného doplnění zahradnického náčiní a praktických drobností jsem koupila i nějakou tu zeleň.
 Konkrétně to jsou dva exempláře brslenu (Euonymus) - bělopestrý a žlutopestrý kultivar.
V podmínkách naší zahrady dobře prosperují a jsou přínosem hlavně v zimě, kdy zůstávají zelené.

Velkou radost mi v Tescu(!) udělal nález rododendronu 'Catawbiense Grandiflorum'. 
Loni jsem se rozhodla zrenovovat stanoviště pod vzrostlými jehličnay na severovýchodní straně zahrady a moje volba padla kromě jiného i na rododendrony. Moc jsem stála právě o tento fialově kvetoucí kultivar, ale nikde jsem na něj nenarazila.

Na doplnění kvetoucího záhonu jsem vybrala růžově kvetoucí pivoňku 'Sarah Bernhardt' a kakost.
A semínka oblíbených krásenek nemůžou chybět. Doufám, že po loňském debaklu letos vykvetou...
Takže za mně to jaro už může vypuknout!


Žádné komentáře :

Okomentovat